Uusi asiakasportaali Oma Titanium on otettu käyttöön
Uusi asiakasportaali Oma Titanium on otettu käyttöön
Olemme julkaisseet uuden asiakasportaalin tarjotaksemme asiakkaillemme entistä monipuolisemman ja sujuvamman asiointikokemuksen henkilökohtaisen palvelun rinnalla. Uusi portaalimme Oma Titanium tarjoaa keskitetyn palveluympäristön, jossa asiointi on sujuvaa, turvallista ja vaivatonta. Oma Titanium mahdollistaa yhdellä kirjautumisella mm. dokumenttien sähköisen allekirjoituksen, viestin lähettämisen yhteyshenkilölle ja tarjoaa interaktiivisen salkkuraportoinnin Titaniumin rahastojen osalta.
Uudistuksen keskeiset parannukset
- Sähköinen asiointikanava: Asiakkaamme voivat hoitaa sijoituksiin ja asiakkuuteen liittyviä asioita helposti ja turvallisesti.
- Dokumenttien allekirjoitus: Palvelussa on jatkossa mahdollista allekirjoittaa asiakirjoja sähköisesti, mikä nopeuttaa ja helpottaa asiointia.
- Interaktiivinen salkkuraportti: Asiakas näkee kaikki Titaniumissa olevat sijoituksensa yhdellä kirjautumisella, keskitetysti ja selkeästi esitettynä.
Oma Titanium on osa Titaniumin strategiaa kehittyä kokonaisvaltaiseksi varainhoidon ratkaisutaloksi. Jatkamme Oma Titaniumin kehitystä palvellaksemme asiakkaitamme entistä paremmin. Tiedotamme tulevista uudistuksista erikseen. Tähän asti käytössä olleen Titanium Online –palvelun toiminta jatkuu toistaiseksi.
Kirjautuminen
Oma Titaniumiin kirjautuminen tapahtuu verkkosivujemme oikeasta yläreunasta Asiakkaille-painikkeen kautta tai siirry kirjautumaan tästä.